ولایتستان

ولایتستان

خبرگزاری ولایت
ولایتستان

ولایتستان

خبرگزاری ولایت

شهدای دانش آموز

بسم الله الرحمن الرحیم   

بر هر فرد مسلمان واجب است که وصیتنامه برای خود تشکیل بدهد، این وصیت نامه جواد عباسی سرباز امام زمان(عج) است.

  حسین جان اگر در زمان هل من ناصر ینصرونی، این فریاد الهی نبودم به ندایت لبیک گویم، اکنون به ندای رهبر زمانم که بدون هیچ شکی پیروی خط حسین(ع) است لبیک گفته و برای دومین بار به جبهه می روم تا ببینم که حق در کجاست و می دانم که همیشه حق گرفتنی است نه دادنی، زیر بار ظلم و ستم نمی روم.

   

و حالا مطلب من به آنها که می خواهند در مجلس من به فیض برسند، اول از پدرم می خواهم، همچون حسین(ع) بردبار باشد همانگونه که در موقع به جنگ رفتن علی اصغر(ع) بود. دیگر از مادرم می خواهم، مانند لیلا بردبار باشی که هنگامی که خبر شهادت قاسم را برایش آوردند فرمود: که قاسم فدای حسین(ع) باد. در مجلس من می خواهم از مردم که، جز تبریک چیزی دیگر به پدر  و مادرم نگویند و در مجلس من شیرینی پخش کنند، هنگامی که بر مزار من می نشینید جز خوشحالی و افتخار  چیز دیگر در کار نباشد.

امیدوارم هر کس این وصیت نامه را شنیده باشد راه شهدای صدر اسلام را ادامه دهند.

جواد عباسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.